ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد! باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی
سرخط خبرها

حواشی کاراته خراسان رضوی پایان ندارد| موج انتقادها از عملکرد دبیر هیات سابق

  • کد خبر: ۱۰۰۲۶۳
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
حواشی کاراته خراسان رضوی پایان ندارد| موج انتقادها از عملکرد دبیر هیات سابق
با وجود گذشت ماه‌ها از برکناری رییس سابق هیات کاراته خراسان رضوی باز هم این رشته در استان به ساحل آرامش نرسیده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حواشی رشته ورزشی کاراته در خراسان رضوی پایان‌ ندارد. ماه‌ها قبل رییس اسبق این هیات به دلایلی برکنار شد و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی امیدوار بودند، با رفتن او، کشتی کاراته به ساحل آرامش برسد، اتفاقی که اما هرگز رخ نداد.

کاراته استان در این ماه‌ها، با ماجراهای مختلفی درگیر شده و حالا هم با حواشی جدیدی روبه‌رو شده‌است. روزی برکناری دبیر با علامت سوال بزرگی روبه‌رو می‌شود و روز دیگر شایعاتی مبنی بر مهندسی انتخابات آتی به نفع کاندیدایی خاص به گوش می‌رسد.

مدتی قبل حاجی‌آبادی، سرپرست فعلی هیات کاراته خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، (برای خواندن صحبت‌های وی اینجاکلیک کنید) مهندسی انتخابات را با توجه به آیین نامه برگزاری انتخابات غیرممکن دانست، اما حالا باز هم منتقدان وی مدعی مهندسی انتخابات شده‌اند.

مهندسی انتخابات کاراته خراسان رضوی؟

یکی از منتقدان حاجی‌آبادی در خصوص شایعه مهندسی انتخابات و تاثیرگذاری وی بر انتخابات شهرستان‌ها، می‌گوید: «امروز جلسه انتخاب ۱۰ رای دهنده از بین روسای هیات‌های شهرستان‌ها برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات به صورت کاملا تشریفاتی و مهندسی شده برگزار و اسامی ۱۰نفر که ازقبل آماده و برای تعدادی از شهرستان‌ها پیامک شده دقیقا با مهندسی آقای سرپرست، دبیر متخلف برکنار شده و یکی از کاندیدا‌ها طبق همان لیست که از قبل به این دوستان ارسال شده اعلام و چند نفر از روسای شهرستان‌ها به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

وی می‌افزاید: «به هر جهت هر طور که حساب کنید این جلسه به علت تخلفات مشهود که بزرگترین آن حضور دبیر اسبق و تماس‌های مکرر کاندیدای مورد نظر با شهرستان‌ها، غیر قانونی بوده و در اسرع وقت گزارشات لازم به مراجع قضایی ارسال گردیده است.»

یکی دیگر از منتقدان کاراته خراسان رضوی می‌نویسد: «صادقی، دبیر هیات برکنارشده متاسفانه با رفتارهای اشتباهش به کاراته استان ظلم می‌کند. او که به تازگی به خاطر برخی ماجراهای عجیب و غریب برکنار شده، سعی دارد با فعالیت در فضای مجازی به نفع کاندیدایی خاص شرایط را به نفع خود رقم بزند، غافل از اینکه سوژه‌های مختلفی در دوران حضور او رقم خورده و مطمئنا نهادهای امنیتی و نظارتی به موقع ورود می‌کنند تا از ادامه روند سابق جلوگیری به عمل آورند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->